tirsdag 26. oktober 2010

Fin på håret! :)

I dag har jeg sittet modell på svenneprøven til en frisørlærling. Lærlingen har også klippet meg en gang tidligere, så det var lett å si ja da jeg fikk tilbudet. Hun hadde spennende ideer, men jeg var slett ikke nervøs for hva hun skulle finne på. Vi har hatt en god dialog og jeg var fornøyd forrige gang hun klippet meg, så det var ingen grunn til å bite negler. Jeg har gledet meg i noen uker nå, og endelig var dagen her! :)

Jeg kom til salongen i morges og etter tre timer var håret redusert med ca 2/3! :O Det ble farget skikkelig tøft, og formen var endret. Henrik vil ikke se noen bilder, men heller bli overrasket med resultatet når jeg dukker opp i Oslo på fredag. Derfor sier jeg ikke mer foreløpig, men skal prøve å huske og legge inn bilder i løpet av helga. ;)

2 kommentarer: