lørdag 17. juli 2010

Kosekveld hos Sigrid :)

Dagen begynte med kjøretime igjen, den siste før kjørelæreren skal ha tre uker ferie. Jeg fikk øve på krypkjøring, tilnærming til kryss og mer ryggeparkering. Alt gikk kjempefint! :D Jeg og kløtsjen er skikkelig BFF's nå :P Jeg håper jeg får øvd litt privat i løpet av de nærmeste ukene... Noen som melder seg? ;)

Vi ble invitert på middag hos Sigrid, og Anne og Rune skulle også komme. Det var lenge siden sist jeg så noen av dem, så jeg gledet meg veldig :) Sigrid bakte kjempegod pizza (med grov bunn!) og vi hadde med muffins til dessert. Anne og Rune sto for underholdning: de hadde med Chez Geek. I mangel av et bedre ord for å beskrive det: et "rolle-kort-spill". Ikke ulikt Munchkin i regelverk og humor. Suksess! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar