søndag 18. juli 2010

Helga

LØRDAG

Da jeg omsider sto opp, fant jeg fram bikinien og koste meg på altanen en stund. Henrik og jeg gikk en tur på Heimdal i godværet og kjøpte oss en is hver :) Utpå kvelden stæsjet jeg meg opp (kjole og sko som jeg kjøpte i Praha :D ) og dro for å treffe Ingemund og besøkte Roger i nyleiligheten hans. Det var kjempekoselig!

SØNDAG

En veldig rolig dag. Det regner, men temperaturen er ikke så verst. Vi kommer vel til å holde oss inne og spille Mario eller se film. Må jo ha noen slike dager også ;)

Jeg synes jeg har fått veldig mye ut av friuka mi, så jeg er litt forvirret... Jeg klarer ikke å bestemme meg for om uka har vært lang, eller gått fort! Så for å oppsummere: det eneste jeg ikke fikk gjort (se lista i tidligere innlegg) var å lunsje med Line og besøke Randi på Kastvollen. Ikke verst i forhold til ambisjonene! :)

I morgen skal jeg på jobb. Det blir trivelig å treffe folk igjen :) Jeg gleder meg også til å se Randi igjen; svigermor har vært bortreist i tre uker og kommer tilbake i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar