onsdag 14. juli 2010

En litt mindre begivenhetsrik dag...

I dag tok jeg bussen til Strindheim grytidlig (kl 7!) for å male ferdig rommet til Monika/Merete. Jeg fikk god trening i å male fuger og vinduskarmer. Kan ikke si at det var så veldig spennende, men det begynner å vises på armene o.O

Utpå kvelden skulle jeg kjøre bilen til morfar ned til City Lade for å kjøpe maling. Vi hadde klistret L-merket i bakruta og jeg var klar for å rygge (oppover) ut av innkjørselen og sette kursen for Innherredsveien. Etter å ha kjørt en strekning på 8 meter (rygget ut og kjørt mot det første krysset), hadde jeg allerede kvelt motoren 3 ganger... Jeg overlot rattet til mamma :(

Jeg har ingen fantastisk høye tanker om at jeg skal være et overmenneske som allerede er proff, men jeg synes det er surt å ha så for****** mye problemer med kløtsjen. >:( *Småfurte*

Oh well... I morgen er en ny dag, som begynner med kjøretime ;) Wish me luck :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar